Problemo Settlemooooo -,-"

Assalammualaikum dan Hai awakk. Okayy HAPPY tengok Fatin dengan Nyesha dah settle :D And, ehehehehehehek :D Tadi Awa tegur kita. Happy semacam je aku nih. Haha XD ILOVEYOUU NUR AWATIF. Andddd, umm, adalah masalah aku nih, kay taknok perbesarkan, aku stop kat sini jeh. Yelahh, like usual ayat aku, daripada sekecil kuman boleh jadi sebesar kanser kan? Meh sini aku terangkan maksud sebenarnya. Okayy, kuman dalam badan kita ada yang baik and jahat kan? Yang jahat tu kalau tak dirawat lelama dia akan kejutkan sel kanser kita yang sedang tidur tuh. Bila sel kanser bangun, kanser pun akan berlaku, bak kata pepatah, 'melentur beluh biarlah dari rebungnya' means, kalau taknak jadi kanser, cegahlah dulu, ini tak, bila dah jadi kanser baru nak cari ubat, time tu susah dah wehh. Lelama, Innalillah jugak kita. Ehhhhh, sudah-sudah Abel dah mula melalut nih. So, daripada masalah nih jadi semakin besar and besar, baik aku stop kat sini saja. Aitee? Okayy, fine, aku anggap settle. Kalau taknak maafkan aku nak buat macam mana kan? Aku dengan hg dah selesai. Aku dah minta maaf. Yang tinggal cuma urusan hg dengan Allah, samada nak memaafkan aku atau tidak. SMILE. NO FAKE PLEASEEEEE :) Hekhek, and another thing, sorrylah kejap aku, kejap Abel :P

     Ouh wehhhh, tadi pergi interview Mokcik Pokcik pasar malam for Kerja Kursus Geografi, dapatlah 7 orang responden. T U J U H ja wehh. -,-' Atoyyy, buat sakit kaki berjalan ja weh. Takpolah dapat jugak kan daripada tak dapat ;> Jumpalah Mumu Mumui, ouh baru aku tahu, rupa-rupanya dia budak Balik Pulau.  Haha XD Kesian aku kena kencing. Dushhh -.- And weh, HAPPENING gila tadi dengan minah kerekk sorang nih, Nyesha Anuar. Haha. Sumpah penat gila, bayngkan kami round satu pasar malam tu berapa kali, tanya abang-abang yang berniaga kat situ, berapa kali depa nampak muka kami. Mesti menyampah gila kann? Haha XD. Aku ja yang kata, tapi depa semua tu gedik-gedik. Dok buat bunyi tikus pastu buat isyarat minta numb phone. GALAK NGAT AEYH. Ehh, bukan nak ceritra fasal tu punn. Aku nak cerita fasal apa eh? Hah nih, time aku jalan dengan Siti, err, I mean Nyesha, ke sekolah, for PDCA Tuition, adalah sorang laki naik motor nih, bagi lampu kat kami then buat bunyi tikus tiga kali then buat bunyi kiss. Muachhh cengteww. Ewwwww, geli gila mokk :S Tapi time tu sram pun ada juga, takut-takut kalau dia patah balik, datang kat kami. Errr. Berdebar kot. Hahah, yang nih yang tak tahannya, tak ingatlah kami sembang sebab apa, tapi time tu Nyesha nak cakap dua singgit, then time dia cakap dua singgit, dedua kami macam nak terjatuh dalam longkang, kami jalan atas benda simen tutup longkang tuh. Amende tah namanya. Haha. Gelak sakan lah kami. Pergh, takut pun ada, if jatuh betul-betul. Nauzubillah. dah lah gelap macamtu, sapalah nak tolong kan? Haha. Kayylah weh, aku mengantuk nih sebenarnya so story aku maybe berterabur sikit or tak tentu arah. Aku terlau mengantuk. So, I got to go. Assalammualaikum :D


DEAR FRIENDS, I LOVE YOU!

No comments: